Κυριακή 13 Ιουνίου 2010

Αν ειχα χαμστερ, θα το ονομαζα Κασερι...

Ωραιο ονομα!Μου αρεσει και το τυρι...Την κολλητη μου την λεω Ρεγκατο.Πωω..μαλλον εχω μανια!Υπαρχουν παρα πολλα ειδη τυριων.Κιτρινα,ασπρα,πρασινα ( :-Ο )...

Αφηνω για λιγο στην ακρη το παραληρημμα μου για το τυρι βεβαια,διοτι διατρεχω τον κινδυνο να καταντησω γραφικη.Δεν θα ηθελα να τρομαξω τον τυχαιο αναγνωστη που θα πεσει καταλαθος και θα διαβασει το blog μου...Τουλαχιστον οχι ακομα.:Ρ

Τελειωσα τις Πανελληνιες λοιπον, (Ναι.Επεζησα!) και αποφασισα να ξεκινησω αυτο εδω το blog για να εναποθετω καπου τις σκεψεις μου.Διοτι κανεις δεν θελει να τις ακουει.(Θα πει κανεις:"γιατι?θελει κανεις να τις διαβασει?" και θα εχει και δικιο) Τελοσπαντων.Εγω τα γραφω και οποιος θελει να συμμεριστει τις αποψεις μου,μπαινει στον κοπο να τα διαβασει.

Οι υπολοιποι παρακαλω δειξτε επιεικια και συμπονια για τους τρελους που κυκλοφορουν εκει εξω.Αυτοι σας κρατανε στα λογικα σας!

Αυτα για αρχη λοιπον.
Και ας μην ξεχναμε:

ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΥΣ ΓΛΑΡΟΥΣ ΤΗΣ ΙΝΔΟΝΗΣΙΑΣ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου